فروشگاه

یکی از دستاورد های شرکت ان تی اس | NTS طراحی و ساخت دستگاه سفره کن چوب اتوماتیک به سفارش شرکت آیسامبل پیشتاز در عرصه ی تولید مبلمان می باشد که با هزینه ای به مراتب پایین تر از واردات دستگاه انجام شد.

این دستگاه دارای ۱۶ ایستگاه و ۶ الی ۸ گیره در هر ایستگاه می باشد که تنها کافی است تا اپراتور چوب ها را در ایستگاه ها بچیند تا دستگاه با کنترلر متحرک خود گیره ها را محکم کرده و با زدن کلید دستگاه ، ایستگاه حرکت کرده و ایستگاه بعدی در جایگاه مستقر شود ، حال سفره های چوب آماده که پیشتر در دستگاه چیده شده اند توسط اپراتور از ایستگاه برداشته شده و سری چوب جدید در ایستگاه چیده می شود.

این دستگاه همچنین در مدل های مختلفی توسط شرکت ان تی اس | NTS طراحی گردیده است که با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر و ساخت می باشند.

از مدل های طراحی شده تاکنون می توان مدل های کشویی ، تک محوره و دو محوره را نام برد.

که مدل کشویی طبق تصویر به صورت صفحه هایی دارای گیره می باشد که اپراتور می تواند یک طبقه را بیرون کشیده و چوب ها را در ایستگاه بچیند و گیره ها را سفت کند ، سپس طبقه را داخل برده و طبقه دیگری را بارگذاری کند.

همچنین مدل های تک محوره و دو محوره که دارای ایستگاه های دوار هستند می توانند با تعداد ایستگاه های دلخواه طراحی و تولید گردند به این صورت که مدل تک محوره حداکثر تا ۶ ایستگاه قابلیت ساپورت دارد و مدل دو محوره هر تعداد ایستگاه که مشتری نیاز داشته باشد می تواند ساپورت کند.

همچنین سنسورهای بکار رفته در این دستگاه ایمنی را به طور قابل قبولی حفظ کرده است تا درصورت خطای اپراتور مشکلی پیش نیاید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.